SQNFUN Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Witam wszystkich w kolejnej odsłonie konkursu "Zaufaj mi, jestem grafikiem czyli konkursie dla mistrzów painta"! W konkursie jak zwykle chodzi o prace wykonane w paincie, a tym razem tematem przewodnim są święta na multi chlebku. Każdy użytkownik może dodać max 2 prace wykonane tylko i wyłącznie w 'paincie', a to co narysujecie zależy tylko od Was ale pamiętajcie aby trzymać się klimatu zbliżających się świąt. Prace będą ocenianie w systemie, gdzie każdy z sędziów przedstawia swoje TOP3 (1 miejsce = 3pk, 2 miejsce = 2pk, 3miejsce = 1pk), a skład sędziowski będzie ogłoszony wraz z jego ocenami/wynikami 23 grudnia. Najważniejsza jest zabawa ale nagrody prezentują się następująco:#1 miejsce - Unikalna ranga na sieciowym teamspeak'u oraz 3miesięczne premium na forum #2 miejsce - 2miesięczne premium na forum #3 miejsce - miesięczne premium na forum PONADTO - każdy uczestnik konkursu zgarnia klasę premium bądź vipa na jednym z serwerów do końca roku! (ta nagroda również zostanie przydzielona dopiero 23.12) Zapraszamy Wszystkich do zabawy! Edytowane 9 Grudnia 2017 przez SQNFUN Doman, Master, Knopa i 3 innych dodali reakcje 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zombek :) Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Bezzi, SQNFUN, Knopa i 2 innych dodali reakcje 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skaj Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 pozdrawiam cieplutko ; ) ~MiyaGu*, Bene, Livio i 8 innych dodali reakcje 6 1 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XMaroKillerX Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 Pozdrawiam Bezzi, Knopa, Zombek :) i 1 inny dodali reakcje 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...