JAKoB Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 Twój nick podczas gry: AbuK Godzina, data zdarzenia: Teraz Mapa: de_dust STEAM_ID / IP: STEAM_0 : 0 : 191538190 Uzasadnienie: Drogi @BORN2KILL. Czego byś chciał od jakiegoś innego konta steam które było moje przez zaledwie 7 dni :)? Było ono po prostu bostowane dla mojego kuzyna który sam za bardzo nie potrafi ale upiera się że na wyższych rangach da radę. Po wbiciu mg2 konto zostało oddane jemu i mało mnie obchodzi co z nim robił prawdopodobni nie szło mu jak z resztą zawsze i pobrał pierwsze lepsze haxy z pierwszej lepszej strony internetowej i do tego treść bana : ' Nieodrobiony ban z VACiem na drugim koncie steam ' Nieodrobiony vac ban do tego nei mój xD????? Szanuje i lubię mh gram tu od kilku lat ale nie słyszałem o tym żeby multi-head był jakąś instytucją w której można odrobić Vac bana W sumie sprawa tego konto została wyjaśniona sunowi na pw poparta oczywiście dowodami ale cóż odpowiedzi nie ma od 3 dni Mam wrażenie że minka zrzedła po dostarczeniu dowodów ale co ja mogę on jest Sa w porównaniu jestem tylko zwykłem małym graczem któy w zasadzie nie ma większego zdania :)))) EDIT: @JAKoB odpisałem Ci na pw i podałem Ci linki do tego, że banowałeś ze zbanowanego VACem steam = grałeś na spalonym koncie = konto zostaje zbanowane + z racji że byłeś adminem, musiałeś zostać zdegradowany. Na naszej sieci nie tolerujemy spalonych kont u graczy, a co dopiero u adminów. Co do bana na czystym koncie - muszę to z czerwonymi skonsultować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baniatowaty Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 Możesz wyjaśnia tylko tyle, masz bana za Vac'a to go się odrabia, a tu podeprę przykład kolegi który bana odrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...