Gość Guest Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Cześć ludziska, pora w końcu się przywitać - jakby nie patrzeć. Spędzam na tym serwerze już jakiś tydzień - strasznie mili ludzie, cieszę się, że mogę dołączyć do tego grona. Mam na imię Szymon, w tym roku na wakacje wskoczy 19 lat, jestem uczniem 3 technikum budowlanego. Mieszkam w okolicach Opola - woj. opolskie. Interesuje się głownie sportami - żadne majsterkowanie -, chociażby: street workout, boks czy nasz "e-sport". Jestem człowiekiem aktywnym fizycznie, chociaż pamiętam jak potrafiłem całe dnie przesiedzieć na dupsku przed komputerem - przykra sprawa. Boksuje, uprawiam kalistenikę, robię masę - typowe dla danego sportowca czynności.. - czyli nudne, w pół samotne życie. Countera zaliczyłem pierwszy raz dostając go od kolegi po komunii 8 lat temu, czynnie grałem 6 lat - do 15 roku życia, do momentu aż wycofano go oficjalnie z e-sportu, a wiadomo jak to dziecko myślało, że wyląduje się na scenie e-sportowej, wypychając kieszenie kasą. ALE IDĄC KU KOŃCOWI.. Wróciłem po czasie, cieszę się, że mogę z wami pograć Gram na serwerze "ONLY DD2 #1". Pozdrawiam administrację i przeglądających. PS: Ja - Strasznie, przeogromny fan Mike Tysona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Livio Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Siemano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Witaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szef wszystkich szefow Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 Yo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 witamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...