GuMiS_^^ Napisano 23 Października 2024 Udostępnij Napisano 23 Października 2024 (edytowane) Nick na serwerze: *_*Anonimowy*_* Wiek: 17 Znajomość AMXX (0/8): 2 Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: nie SID: STEAM_ Link do profilu na STEAM: Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/*_*Anonimowy*_*/51.77.57.46:27015/ Kontakt: https://discord.com/channels/@me Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Zawsze przyda się dodatkowa pomoc przy serwerze i jestem często aktywny. Nie mam za dużego doświadczenia ale szybko się uczę i myślę że dam sobie radę. Edytowane 23 Października 2024 przez strafelegit Poprawiony link do GT. Mefedr0n dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefedr0n Napisano 23 Października 2024 Udostępnij Napisano 23 Października 2024 Czekałem na te podanie. Według mnie to odpowiednia osoba na te stanowisko tylko spróbuj ogarnąć tego cs'a z steam, w tych czasach możesz go mieć za 6zł a z innych plusów i minusów to: ++Aktywność, widzę że jest tylko jeden admin na okresie próbnym który po zaakceptowaniu podania nawet na serwer nie spojrzał -Doświadczenie, chwila moment i załapiesz +Zachowanie wobec graczy (m.in. pomoc, dogadywanie się z nimi) +Widzę na serwerze -Steam Serwer nabiera większego ruchu, więc takiej osobie z aktywnością będzie można zaufać. Może doświadczeniem nie błyśnie, lecz jak wspomniałem chwila moment i załapie. A tutaj link do GT: KLIK GuMiS_^^ dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...