zacznijmy od tego czemu demko jest z hltv a nie z twojego pov jak obserwujesz gracza, hltv bardzo utrudnia rozpoznanie wspomagania celowania z powodó lagów które na nim wystepują
-b 0:30 Nie rozumiem do końca o którą akcje ci chodzi ale jeżeli o kwadrat to jest to normalne zachowanie demka z hltv że gracz tak klatkuje + w pełni normalne że jezeli ktos kogos widzial to sprawdzi tam
-b 2:30 nie widzę nic nie normalnego
-b 2:40 wspomaganie celowania raczej dało by na gracza a nie nad nim i korekta
-b 3:40 to że ktoś kogoś nie trafi nie znaczy tego że ktoś nagle się kryje
+b 4:00 nie do końca się zgodzę, bardziej zachowanie celownika uciekającego na graczy jest na +b
-b 8:30 patrząc na 1/4 widać że celownik idzie "łukiem" nie idzie w lini prostej co mówi nam o szybkim ruchu myszki
-b 8:50 celownik skacze ponieważ gracz strzela seriami po 2 pociski na demku z hltv jest to cięzko wyłapać ponieważ hltv ma problemy z kompatybilnością
-b 9:23 szybki strzał i tyle
-b 9:55 patrząc od 9:40 widać że gracz sprawdza praktycznie każdy kąt obracając się płynnie i szybko co przeczy twojemu osądowi co do jego poruszania się
-b 16:05 dlatego demka nagrywa się komendą record, wtedy demko jest tak płynne jak gra
-b 18:00 zwykłe najzwyklejsze strzelanie nic szczególnego tutaj niewidać
-b 18:45 nie widzę tutaj nic, oprócz problemów z płynnością hltv, widzę jedynie że podczas chodzenia i celowania przypadkowa kula zabłąkałą się na głowę
-b 19:30 tutaj nie widzę nic kompletnie gracz wbiega do tunelu widzi gracza i probuje glowe trafic, i trafia
jak dla mnie za mało dowodów na bana gracz dostaje UB, a ciebie @ Hubercikkk na następny raz proszę nagrywać demka samemu poleceniem record, wtedy są najpłynniejsze